tworzenie stron internetowych i automatyzacja

Po co Ci strona internetowa?

Moim Klientkom powtarzam, że strona internetowa to serce działań marketingowych ich biznesu. ❤

Bywa jednak, że przychodzą do mnie osoby, które twierdzą, że wystarcza im bycie w Social Media, by budować rozpoznawalność marki i sprzedawać. Wtedy upewniam się, czy właściwie wiedzą co mogą stracić. Bo co w przypadku kiedy SM znikną? Co z treściami pisanymi miesiącami, które przepadną bezpowrotnie? Co z klientami, którzy byli followersami i nagle komunikacja się urwała, a kontakt do nich został usunięty?

Taka firma zostaje z niczym. Przestaje istnieć dla klientów.👇

Nowoczesny biznes bez strony internetowej?

A czy marki bez firmowych strony wiedzą, ile tracą na bieżąco, nie wykorzystując świetnych możliwości marketingowych stron i ich automatyzacji?

Pojawiają się pytania:
👉 gdzie odsyłasz swoich klientów po więcej informacji?
👉 gdzie umieszczasz darmowe materiały do pobrania?
👉 gdzie zbierasz leady i budujesz swoją bazę mailingową?
👉 gdzie chwalisz się swoimi osiągnięciami, pokazujesz portfolio?

Nie będę już wspominać, że freebie, czy możliwość umówienia konsultacji online jeśli np. tworzysz markę osobistą to w dzisiejszych czasach taka podstawa działań marketingowych.

Bez strony internetowej, może być to trudne do wykonania. Tracisz także możliwości np. targetowania reklam do osób, które wstępnie są zainteresowane Twoimi usługami (odwiedziły już Twoją stronę www, ale coś im “przeszkodziło” w zakupie/kontakcie) tak w Facebook Ads jak i Google Ads.

Dlatego naprawdę warto zatroszczyć się o firmową stronę. Warto zadbać, by była funkcjonalna, responsywna, odpowiadała na zapytania klientów oraz realizowała transakcje.

Buduj wiarygodność i pozytywny wizerunek

Strona internetowa daje coś jeszcze… uzupełniona pełnymi danymi, z polityką prywatności lub regulaminem sprzedaży buduje wiarygodny i pozytywny wizerunek Twoje marki. Tego nie osiągniesz, bazując tylko na Social Media.👆

Poniżej jedna z ostatnich stron, jaką miałam okazję zaprojektować. Na modnym kobiecym motywie, spójnym z wartościami marki i jej właścicielki.☺

aneta_strona

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *